SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

28 August, 2010

Ramadhan Bersama Keluarga - Part II

28 August, 2010
Semalam, aku balik dengan along. Kebetulan dia meeting kat KL. Aku balik sekali dengan dia. Sampai je simpang Kulai, Mak call. Tanya dah sampai mana. Dia kata nak ambil aku kat rumah along. Padahal along nak hantar aku sampai umah mak. Sudahnya, mak tunggu kat esso Jalan Johor sebab dia dah keluar rumah. Pastu, dia kata "Jom la pergi Pasar Borong Pandan, kita g bazaar"

Pergh... kepenatan terbaik ni. Baru sampai dari KL, terus g Pandan smpi pukul 2 pagi. Penat badan ni, Tuhan je yang tahu. Along ngan Kak Yana belum sampai lagi. Tak sabar rasanya nak jumpa 'kain'.... hehehe. Anak buah aku yang baru lahir tu. Aku panggil 'kain'. Nama dia sebenarnya Qaireen, tapi macam best jek kalau panggil 'kain'. Huhuhu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014