SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

03 August, 2010

Nawal al-Zoghbi : Boss Belanja

03 August, 2010
Nawal Al-Zoghbi Live in Malaysia 2010
2 Aug 2010; 8pm
Hall 4 & 5; Kuala Lumpur Concention Centre

Sudah larut malam baru aku boleh berblog. Mana tidaknya. Tadi, aku pergi concert. Seorang minah arab yang sexy walaupon umor dah tambah-tambah. Efek terlebih make-up kot. Masa mula-mula boss ajak, aku ingat tiket dalam RM80. Bila aku tengok senarai harga, paling murah pon dah RM188 uols. Boss aku cakap, kami punya tiket harga RM388. Aku telan air liur jek. Dalam hati aku sempat cakap "boleh buat bayar saman". Aku tidaklah layan sangat music fadang fasir ni. Tapi alang-alang dah free, aku sapu jek lah. Rezeki.


Concert macik Nawal ni start pukul 8 malam. Opening untuk concert ini adalah persempahan anak Pak Tahir, a.k.a Faizal Tahir. Sedap wa cakap lu. Suara mamat yang suatu ketika dulu kene kuarantin sebab bukak baju time konsert ni, memang aku tak nafikan. Best!. Kan bagus kalau sampai habis pun, Faizal je yang nyanyi. Lepas anak Pak Tahir ni nyanyi 2 lagu, macik Nawal ni pun kuar. Aku dah cakap dah. Minah ni sure push-up. Betul. Boss aku dah tak senang duduk dah. Biasa la. Lelaki kan. Pastu, minah-minah arab yang lain pun ala... 2 kali 5 jek. Huhu. Btw, Arabic music ni layan jugak.

Bila aku tengok minah arab kiri kanan semua tergoyang-goyang macam jeli, aku pun naik syok juga. Nasib baik En Boss duduk jauh sikit. Aku pun layan la. Rasa macam pergi arabian clubbing. Tapi semua orang pun duduk. Hehehe. Kelakar, tapi aku enjoy. Really enjoy the nite. Even perut aku menari bersama irama fadang fasir itu, tetapi aku control jek muka. Tak nak kasik boss tau. Huhu. Tapi kan, ada sekumpulan pak arab pakai jubah kaler putih siap sekop kepala tu, bila dengar jek macik Nawal ni menyanyi, diorang pon cucuk langit. Lawak pon ada. Tapi diorang dah biasa kot. Kita jek yang jakun tengok. Hehe.

Macik Nawal ni, penyanyi Arab No 1 kat tempat dia. Kira macam golden voice of Arab lah. Jadi, bila macik Nawal ni datang Malaysia buat konsert, serupa macam Mak Siti buat konsert kat obesi la. Orang Malaysia semua pun syok. Maka, begitulah semua minah dan pak arab ni. Tu yang semua pun cucuk langit. Hehe.

Oklah, I had a pleasure nite tonite. Now, off to lala-land. Bye2 all. Selamat malam.

p/s: Thanks Boss for a free ticket. Kalau ade Justin Timberlake ajak la I lagi ye. Btw, ada tak boss korang ajak pergi tengok konsert? (hehe - dengki)

3 comments:

-HanaMichi- said...

boss ai drag i g meeting..pos best gak..perut nyanyi2 jugak sbb meeting xde sediakan makan..shit!

Emster said...

aku teringat ardiyan... ya allah~~ ya allah~~~

Sha.Az said...

ana:konsert tu tak de makanan gak ana. aku lapo. sian aku tau.

anes: mmg aku teringat ardian babe.cucuk langit sume. lawak giler. dah macam lebai begi clubbing. ade mamat mane tah dok sebelah aku. tibe2 leh cakap kat aku... "macam cite p.ramlee ali baba n ahmad albab kan?" ngok ngek tak pasal2 nk wat lawak ngn aku. LOL...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014