SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

01 August, 2010

Ahad Malam Isnin: Hari Gembira

01 August, 2010
Hari dah malam. Aku baru balik. Semalam pergi bersuka ria dengan 'Joyah Kecik'. Mengarut aje keje cik joyah tu. Tapi aku terhibur. Terubat rindu di hati. Seronok berguling-guling macam tenggiling ngan joyah kecik. Mulut dia tak berhenti bercakap. Sampai penat aku nak jawab. Dah puas aku berhibur bersama joyah kecik dan angah, aku berliburan pula ngan cik amidala.

Cik Amidala kata, "sudi tak teman pergi salon?" Wah, itu soalan mujarab. Aku pon cepat-cepat jek kata ya. Maka, bersalonlah kami. 2 jam uols. Kepala terasa ringan sekali. Lepas habis bersalon, kami bershopping pula. Terbelilah sudah baju raya. Huhu.

Seorang sahabat pula menyampaikan kabar berita. Surat cinta dari encik polis tu, dia kata boleh diskaun. Wah.... Seronok. Makin aku gembira. Gembira sekali.

Bila pulang, aku berfacebook dan berblog. Seperti biasa. Terkejut. Kerana 'dia'.... erm..... (senyum sampai telinga).... Thanks for your concern. =)

Ok. Sekarang masa untuk tidur. Its a very the very perfect time to off to lala-land. Selamat malam semua. Sleep with a smile tonite. *wink =)


2 comments:

-HanaMichi- said...

babe..tumpang gembira..kalau hari2 u mcm ni kan seronok... :)

Sha.Az said...

babe... thanks a lot... 'dia' nk balik lg few weeks. i'm counting days... btw, i pon nak gembira hari-hari macam ni.... =) *wink

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014