SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

09 August, 2010

Macam-macam Cerita - Ep. 2

09 August, 2010
Pagi tadi, aku keluar dengan Dollah Gaga. Pergi makan dekat tandoori house. Sedap. Tiap kali balik, pasti aku pergi breakfast di situ. Emster pon join sekali. Berborak sakan. Dah lama tak jumpa emster. Rindu sama dia. Sangat. Dulu, kami selalu keluar memancing bersama. Ehe. Mak asyik telefon pesan suruh balik awal. Mahu aku tolong cat rumah.

Jadi, aku pulang awal setelah breakfast sebab mahu tolong along cat rumah. Kesian abang aku yang sorang tu, kene cat rumah sorang-sorang. Aku jauh. Dulu, bila kene cat rumah, aku dan along pasti sama-sama mengecat. Aku cat bahagian bawah, dia cat atas. Maklumla, pendek. Hehe. Angah yang berperut kangaroo pun tolong cat. Dia kata bosan duduk dalam rumah. Tak de geng nak borak.

Tiga sekawan (Mia, Betty & Nina) berkejaran keliling rumah. Erm. Budak-budak. 5 minit gembira. Lepas tu, ada je salah sorang yang menangis. Tak nak kawan. Hehe. Dulu, aku kecik-kecik pon macam tu jugak. Bersungguh aku mengecat. Bila dah petang, aku berhenti. Mandi dan terus pulang ke KL. Malasnya mahu pulang ke KL. TAK BEST!... Biasa la. Tempat yang dah 24 tahun aku diami. Pasti la terbaik berbanding segalanya pada ku.

Tak apala. Lagipun bukan lama sangat aku mahu berada di KL ini. Bila sampai masa, aku akan kembali ke Johor. Home sweet home. Off to lala-land. Nite.

2 comments:

-HanaMichi- said...

nape la kalo balik asyik wrong timing aje... =(
i mis u

Sha.Az said...

my dear. ujung bulan sy balik. cuti senin. ari merdekan kan. jom sambut merdeka dan sahur beramai-ramai. (sambut merdeka tu excuse jek)... hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014