SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

27 July, 2010

Oh Bulan

27 July, 2010
Julai oh Julai. Bulan ini macam-macam benda yang jadi. Huh. Letih. Bertimpa-timpa. Dan hari ini seperti klimaks. Biar aku senaraikan satu per satu apa yang dah jadi dan apa yang akan terjadi......
  1. Bulan lepas aku dapat sekeping surat 'cinta' dari Abang Polis. Belum pun sempat aku bayar saman tu.... (Abang Polis tulis no discount - RM300)
  2. Aku dapat sekeping lagi surat 'cinta' yang putih mulus dari Abang Polis. (Total 2 surat 'cinta') - yang ini pon RM300 juga.
  3. Handphone aku serupa boleh campak dalam longkang. Sikit-sikit "Insert Sim Card" atau "Phone Will Restart" - nyampah
  4. Bulan ini kena hantar service kereta (major service) - sakit otak
  5. Hard disk yang ibarat nyawa telah jahanam. Aku dah survey it cost RM300 untuk back-up data. Tidak termasuk beli hard disk baru. - Damn
  6. Aku kerja belum cukup setahun lagi. Adakah akan dapat bonus raya???? (bismillah.... -berdoa - ..... amin)
  7. Baju raya belum beli lagi dan sebarang peruntukan raya belum ada lagi.
  8. Tadi officemate semua pergi makan durian di dusun Encik Client. Dan aku tidak dapat pergi kerana I HAVE TO CHAIR 2 MEETING + SITE VISIT in KLANG!!!! - urgh... jauh sungguh dari Cheras.
  9. Aku wajib pulang JB minggu depan dan hujung bulan 8 nanti. Pokai.
Semua pasal duit kan??? Wahai duit... jatuhlah engkau dari langit.... wuarghhhhhhhhh =( - )=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014