SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

25 July, 2010

Hilangkan Bosan

25 July, 2010
Bila dah tengah hari, aku rasa bosan. Kalau terus duduk rumah, alamat leh mati bosan. Maka, aku cari kawan-kawan yang bosan jugak. Nasib baik, seorang kawan lama kebetulan tengah bosan juga duduk di rumah. Akhirnya kami keluar. Seperti biasa, bila bosan memang tempat itulah aku pergi. The Curve. Nak tahu kenapa aku suke ke sana? Sebabnya.....

1) Ada Street Market


2) Ada fountain


3) Ada orang main Piano


4) Bila malam, sangat cantik


Selain dari sebab-sebab kat atas itu, aku suka pergi The Curve sebab ada live band, ada Nichii, ada Le Ann Maxima, etc. Rasa tenang dan santai. I just love the environment. Ok lah. Hari pon dah lewat malam. Esok kene kerja. Selamat malam semua. Mimpi indah.

4 comments:

-HanaMichi- said...

tak penah g sini...sob..sob..sob..

Sha.Az said...

meh la na... dtg kl... sure saya bawak kamu jenjalan kat sini. best wooo... i like. =) jgn sedeh2 eh... nanti kite pegi. btw... jom g redang... hehehehe

Emster said...

aku dh kopak. kene saving

Sha.Az said...

aku dh kopak gak babe. tp x leh tahan ar dok umah. siyes aku rasa nk mati. hoho. melayang duit aku x pasal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014