SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

26 July, 2010

Garfu + Ikan Kerapu

26 July, 2010
Mak telefon. Dia tanya nak cat kaler apa? Adeh. Time-time aku kat office tgh berperang dengan keje dia tanye. Time aku main 'woobies' dia tak tanya. Nasib baik katalog cat kat sebelah aku. Aku pon MMS mak gambar dan code supaya senang dia nak beli. Aku musykil la. Nape Mak beriya sangat renovate bagai? Rasa pelik pulak. Dulu kalau aku dan angah suruh dia renovate mesti dia tak nak. Tapi kali ini, tak de sesiapa pon yang suruh. Pelik.

Tak apalah. Yang penting Mak happy. Tapi aku x puas hati gak. Satu hari 5 6 kali mak telefon tanya pasal cat, lampu, kipas, sofa etc. Mak cakap je la nak suruh saya balik pilih sama-sama. Berkias-kias pulak dia. Hehehe. Tak apa mak. Minggu lagi satu saya balik ya. Demi Bondaku tercinta. Kalau mak cakap awal-awal. Saya dah balik dah tau aritu. Itulah. Berkias lagi. Nasib baik call free.

Oh ya. Semalam masa aku pergi The Curve. Aku beli sesuatu. Nak tahu apa? Kasut BABY!!! Untuk Baby Qaireen.



Comel bukan. Rasa mahu beli 2 3. Tapi dah hujung bulan. Kene beringat sikit ya. Huhu.

nota kaki: tajuk dan entry tiada kaitan langsung. malas fikir.

2 comments:

Emster said...

cute gle. saiz org besa x der ke?

Sha.Az said...

x der... ni saiz 3 bulan. aku kire2 nk sampai raya ngam2 baby 3 bulan. hehehe =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014