SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

10 June, 2012

Jom Dekorasi : Gubahan Bunga Kediaman

10 June, 2012
Salam semua. Selamat Ahad. Hari ini saya nak share a few gubahan that I done few days ago. Bunga-bunga yang saya gunakan adalah bunga-bunga hantaran. So, this entry adalah sambungan kepada entry terdahulu Gubahan dan Jimat. So, setelah saya menggubah bunga lebihan tempoh hari, masih terdapat lebihan bunga. Jadi, saya beli 2 pasu lagi. Satu pasu kecil pink dan satu lagi pasu empat segi putih. Macam yang kat bawah tu.


Pasu ni simple sekali dan saya sangat lah suka. Tapi terasa seakan bosan juga kalau terlalu simple. So, saya tambahkan sedikit dekorasi pada pasu dan menggubah lavender di pasu ini. Hasilnya.....


Tada... Gubahan Lavender


Yang ini pula, saya gubah bunga rose. Dah lama nak buat gubahan macam ni. Akhirnya berjaya. Alhamdulillah. So, what do you think? Cantik tak? Hehehe...

 This is my favourite ever. Saya gabungkan lavender dari 3 warna : Dark Pink, Soft Pink & White. Di letakkan dalam pasu jernih.. dan dalamnya letakkan batu putih dari 2 saiz berbeza. Simple je kan. Tapi nice.. I like it.

Hope, this small project done by me akan memberikan anda inspirasi untuk menggunapakai material yang anda ada. Tak perlu membazir. Semua bunga yang saya guna... adalah bunga yang saya gunakan untuk hantaran majlis perkahwinan saya tempoh hari. Jimat bukan? 

XOXO,


4 comments:

K.A.A. said...

Cantiknyaaaa~

Sha.Az said...

mekaseh... kalau ada nk soh aku buatkan... boleh je... no hal lah. ^_^

Anonymous said...

lawo dinding. ajar plak credit nk decorate wall,tq,

Sha.Az said...

Anon... insyaAllah. will do... its another trick you can do to decorate the feature wall.. cara jimat tapi perlukan sedikit usaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014