SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

23 May, 2012

Wedding 29.04.2012

23 May, 2012

Alhamdulillah.. wedding photo dah siap and on thier way to meet me. I don't wanna say too much to day. Enjoy the pictures of my wedding. Even it is not all of it... here some beautiful memories I had on my wedding day that I would like to share. 

My bestest friend Anis a.k.a Pucok Kelompang
My BFF Iza & Yati
Waiting for rombongan pihak lelaki
After the akad... our second akad *wink
Moment after akad
Menunggu masa bersanding
Berjalan masuk sambil diiringi flower girls yang cute
Bersanding
Sesi bergambar. During my wedding.. tiada upacara merenjis.. we skip that one
Makan beradab... Bismillahirrahmanirrahim
Potong kek
Moment during reception


I found you

---^_^---

Together

I like this one!!

And this one!


Looking at the future

Look... over there...

1...2...3... jump

*smile*

I bang you

Oh.. penatnya...

The Look

Close-up... bulu mata ala-ala Rozita Che Wan


That's all the photo. I'm now preparing my self for reception pihak lelaki.
I'm getting fat now. Urgh...




XOXO,



3 comments:

SYAzana said...

congrato shida n edwan...haha...semak punya semak, ade pulak gambar hasif dari belakang...n the special about the pictures is TGK KEPALA HASIF akibat bercukur dulu...its Y..haha..my name! kuasa ALLAH...:D

Anne mahli said...

lagi sekali..tahniah darling!!
omg. u look soooo pretty!
cantek sangat2.. :D
suka la gambar2 ni semua.. nice photography.. :)

Sha.Az said...

thank you anne...alhamdulillah... the photographer is my friend... memang dari dulu dh aim kalau i kawen nk suruh dia jd photographer. tercapai hasrat. alhamdulillah. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014