SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

21 May, 2012

Hari hari kerja

21 May, 2012
After the reception at my house last month, I was totally busy with office work. Since I took my long leave last March... busy with my wedding preparation.. and now I'm super busy with office work. Deadlines that killing me. And now, while writing this... I'm still in the office. Berehat seketika sebab kepala dah tepu. I try my best to finish up as much as I can.

Many people asked my... "How's life after marriage?"... It's a favourite question now. Previously was... "Bila nak kahwin?"... in a few month people might asking... "Dah ada isi belum?" or... "Berapa bulan?"... soalan berangkai... agak-agak bila dah tua ada tak orang tanya... "When are you going to die?".. ermmmm...

Life was great. Alhamdulillah. Allah tak pernah lupa akan saya. Kadang-kadang saya yang terlupa pada-Nya. Sedih bila sedar saya lupa. Kenapa saya lupa sedang Allah memakbulkan semua permintaan saya. Menjemput saya menjadi tetamu-Nya, menemukan saya dengan jodoh saya, memberi saya keluarga yang cukup baik dan sempurna untuk saya, memberi pekerjaan yang baik pada saya, mempermudahkan segala urusan dan perjalanan saya. Walau di uji, pasti Allah mudahkan. Alhamdulillah.. alhamdulillah...alhamdulillah. Syukur keatas segala nikmatnya.

I have to go back late tonight because I have a big task to finish. Wish me luck. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014