SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

01 December, 2010

Demam =(

01 December, 2010
Saya demam. Sob...sob...sob... Actually, dari hari Jumaat dah rasa tak sedap badan. And last Friday, sharp 6pm aku balik. Sabtu dan ahad hanya di rumah. Isnin kerja seperti biasa... badan seperti dah rasa ok. Selasa, aku meeting di Klang sampai petang. Hujan dan panas di site. Masuk office jam 3 petang, terasa sejuk air-cond. Tekak rasa tak selesa, hidung pon rasa dah full tank.

Petang semalam, tepat 6 petang aku balik. Sampai rumah, aku mandi dan terus tido. Around 8 malam housemate kejutkan ajak makan. Dan hari ini, saya MC! Demam. Kepala rasa berat. Tadi pagi, pergi jumpe doktor. Doktor bg ubat yg kuat. Doktor pesan...

"Awak dah 6 hari demam, tanda-tanda denggi takde. Tapi, kalau Jumaat ni tak baik jugak, kene buat blood test ye.."

Errrkkk.... Blood Test??? Blood??? OMG!!! Takut....

So, aku berusaha makan ubat-ubat yang doktor bagi. Rasanya ubat dia bagi tu kuat sangat sampai aku rasa weng.... ding dong bell.... Badan rasa ringan cam terapung. Waaa... Sure dadah byk gile dalam ini ubat. Adeh...


Ok. Masa untuk rehat. Nite all~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014