SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

20 December, 2010

Sayur oh sayur

20 December, 2010
Arini sumpah tak tipu.. busy woo kat office cam biasa. Makan pon, opismate ajak kuar rasa cam tiada kecukupan masa... Lalu tengah hari aku hanya tapau dari kedai snooker. (Kedai tu sebelah kedai snooker so, kedai makan tu dipanggil kedai snooker)... Aku cedok lauk ala kadar... Dengan nisbah nasi suku bersama sotong goreng tepung dan taugeh. Aku tambah sket sambal belacan... Pergh.. Ding Dong Bell...

Naik atas, aku makan ala kadar asalkan perut kenyang. Lalu, dengan sepantas kilat seperti halilintar aku meneruskan persembahan di medan otoked. Terbaek. Tiba -tiba.... "telefon berbunyi... ring ring ring... ku angkat ku tanya siapa..."

Sekali... my darling lovely sister... Maka, dengan niat dan kesungguhan sengaja... terbitlah sebuah cerita pada saat itu...

Scene - Orang tebang pokok, dahan-dahan tu diorang letak atas lori....

Papa : (Bawa kereta seperti biasa....)
Mama : (Menyusukan baby seperti biasa...)

Kenderaan dinaiki melepasi scene kejadian

Betty : Papa...papa.... banyaknye sayur.....


Hijau pon kire sayur jugak <--- budak-budak pikir gini kot

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014