SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

18 December, 2010

I adopt a KITTEN~

18 December, 2010
I still remember.... I have few batches of white cat family. I love the feeling when i watched all of them running and playing among them at the green yard. It's so beautiful...

Few months ago... I bought a cage because I was planning to adopt a kitten. I was looking around and asking my friends if any of them have kitten that i can adopt. I wish to adopt a white kitten like I used to have when i was 9 years old. A friend of mine inform me that her aunty willing to give me one. But... it turns out to be a sad story... that white kitten was 'missing in action'... Maybe his mom took him away... Hurm...

I spent more than RM200 for all the stuff...

The cage was empty for about 2 month... I feel sad whenever I look at the cage... and there is no kitten in there... Frustrating... But not anymore. Not today... Heeee...

My housemate told me she saw a stray cats... 1 mother with her 5 kittens.... So damn cute... One black, one grey, one orangie, one triple colour (i normally refer this colour as 'kain buruk') and another one is belang-belang. So i took the grey one. Hehehe....

Here it is.... welcome home kitty.....

Errr... Btw, my kitty have no name... Can u help to suggest? I have no idea.... Hurm... too excited maybe.... lalalala... Ape mau kasik nama ni? Is BoO ok? Sebab dia warna kelabo... hehehehe...

And today... I'm proudly announce... ADOPTION SUCCEED!!!!

13 comments:

Emster said...

BooBam! hehehe... comel gile laaaa kucing ko.... nk nak naaaak...

Sha.Az said...

hehehehe... comel kan... kang aku letak nama boobam kang cik bubam marah aku... huhuhu... he's a stray cat... aku kutip tepi jalan dekat ngn lrt umah aku...

kalau aku letak nama booboo ok x? tp nnt kang cam bubu ikan plak eh... hurm...

K.A.A. said...

Kwn aku pun ada yg bg nama bubu kat kucing dia...okey apa

Or ko bleh bg dia nama Joy...may he'll bring joy to ur life, babe :)

-HanaMichi- said...

aku nak cdg bg name "usen"
huh..sematttt......

eh adi! annoyong!! lm x sembang ngan ko..pe kabo?

Sha.Az said...

adi... nama joy x leh... nnt dia murtad cam lina joy kang...

ana... aku x leh tahan komen ko... nama usen... cube bayangkan... kalau aku nk bg dia makan... aku panggil..
"usen... oh usen... makan jom"

kalau ade ustaz tah mane-mane lalu.. x pasal aku kene tangkap basah... hahaha... LOL!

x dek ke nama yg lagi ensem eh?

K.A.A. said...

annoyong ana kona! tu la...kawan2 sume dah menyepikan diri ni...haha

emmm...ko pggil je dia boboi...tp klu nak hensem, bg dia nama fahrin...hehe

Sha.Az said...

ko jgn la marah adi... adi & annoyong mmg tidak dapat dipisahkan... terlalu sinonim....

ape kelas panggil boboi... nnt kuceng aku jiwang karat la...

aku rasa nak panggil dia BoBo la...

Emster said...

asal usul nama BooBam adalah dr seekor kucing..apa kata ko panggil dia 'kambing'.... dulu ank sedara aku kecik2 nampak kambing kat kampung..dia cakap... "e eh...besonye kucing..."..... hehehe... dlu kucing bubam kitorg panggil 'ayam'..kan ana kan...

Sha.Az said...

hahaha... dh macam mia... dia panggil sume binatang kaki empat jajang... sbb kucing makcik aku nama jajang... nmpk anjig dia jerih.... "ayah... jajang!"... erk....

K.A.A. said...

aik...sape lak yg mrh neh...annoyong ana kona tu maksudnya hello ana kona! kan ana kan :)

ssh2 ko pggil je kucing tu cipan...cute name ape...haha

Sha.Az said...

hahaha... x moh la... cam kurang elok utk kesihatan dia... wat masa ni aku panggil bobo... tp mcm x cukup sexy jek...

-HanaMichi- said...

tak seksi memang...sumpah x seksi..
nak seksi x?

panggil boobs!

peeewitttttttttttt seksi sial

Sha.Az said...

pergh... ana... aku pon x sanggup nak panggil gitu...

btw, dia dh ada nama... nama dia..
~BeBo~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014