SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

28 November, 2010

Shopping Tak Pasal

28 November, 2010
Plan asal hari ni nak pergi kenduri kawen, tp kenduri tah kemana, akhirnya aku duduk rumah je. Seperti hujung-hujung minggu yang lain, kene basuh baju, kemas rumah. Tapi hari ini rasa super duper tak larat tahap gaban nak basuh baju pakai tangan.

Tiap-tiap ari balik dh malam, esoknye kene pegi keje di pagi hari. Bile masa aku nak berehat? Hujung minggu pula kene kemas rumah, basuh baju... Penat woo... Pagi tadi, masa nak pegi rendam baju, aku rasa macam betul-betul x larat... "that's it... enough"... maka aku mandi dan capai kunci kereta lalu ke SEN Q. Maka, dengan tidak semena-mena, tanpa dirancang, aku keluar pergi SEN Q kat depan rumah....

Ada offer uols.... offer!!!... Maka... dengan rasminya terbelilah sudah washer machine 6.5kg auto (Panasonic) bersama sebiji microwave (Electrolux). Amin. Selesai 2 perkara bagi memudahkan hidup.... Hehehehe....

Maka dengan ini, saya ingin mengistiharkan saya kini tidak perlu lagi berusaha membasuh baju menggunakan tanganku yang mulus ini.... amin...

Dan... saya sudah ada microwave... dh bole nk panaskan makanan tanpa menggunakan kuali... dan bole buat ayam grill... waaahhhhh... happy~~~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014