SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

20 April, 2010

Tido dengan 'Mimi'

20 April, 2010
Ahad lepas, di pagi hari aku g lepak umah Mak Su. Umah Mak Su ada Mimi... Mimi comel... manja... cute.... Disebabkan masih pagi hari, aku lepak2 kat kusi sampai rasa ngantuk. Apa lagi, aku pon landing la.... Mimi pandang jek buat muke simpati. Nak join la tu. Aku pon panggil Mimi... meh sini.

Mimi datang terkedek-kedek landing sebelah sambil kepala dia, dia parking kat tangan aku. Ala... manjanya. Time tido tu, aku bukak mata sikit... intai Mimi... Wah... Releks gile macik ni... Parking baik punye.

Tibe2 rasa nk singgah toilet. Aku bangun. Mimi pon ikot bangun. Lepas tu aku sambung lepak kat kusi tu balik. Mimi pon ikot sambung jugak..

Ala... comelnye Mimi... Sayang Mimi... Sangat2 happy dapat tido dengan Mimi. Mimi si kuceng comel.... hehehehe

3 comments:

-HanaMichi- said...

dear..grab la seko...syuhana ade breed kucing persian..weekend ni kita nak g nengok.if berkenan, akan adopt dia..300 seko..consider murah sbb kt luar price will be 500 above

Emster said...

nk adopt sekor gak... nk soh syuhana sep satu.... tunggu ade rumah

Sha.Az said...

waa... nk... mmg nak sangat2. tapi my current house x seswai bela seko... sedey! =(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014