SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

27 April, 2010

Hati

27 April, 2010
Hati... kenapa kau sedih?
Hati... kenapa kau sepi?

Hati... kenapa ko berduka?
Hati... adakah kau derita?

Hati... biarkan duka itu pergi
Hati... simpan airmata itu
Hati... jangan biarkan luka itu kembali
Hati... jangan biarkan kau dilenyek 'buldozer'

Hati... masih ada hati lain yang layak untuk kau sayangi
Hati... lelaki itu tidak layak memilikimu
Hati... kau bukan barang mainan utk dipersiakan
Hati... kau bukan santapan untuk lelaki tidak punya hati
Hati... kau lebih berharga dari hati hati lain



Hati... aku perlukan kau untuk terus hidup
Hati... kembali pada jasadku agar aku dapat tersenyum
Hati... aku sayang kamu lebih dari yang lain
Hati... aku berjanji tidak akan melukakan kamu lagi
Hati... akan aku pastikan orang lain juga tidak melukakan kamu

Hati... aku semat kau di sebelah jantungku
Hati... rasakan denyutan jantungku
Hati... kau penyeri masa depanku
Hati... akan ada sebuah hati suci dan ikhlas untukmu
Hati... aku senyum kembali


Terima kasih HATI... kerana lebih menyayangi aku dari yang lain selain aku =)

3 comments:

-HanaMichi- said...

macik..sy nak satay hati 10 cucuk..aym 5 daging 5...nak timun ngan bawang lebih..ape? nasi empet? buleh ar..2 ketul je xmo bnyak...

Sha.Az said...

wokeyh... babat x nk? tgh promotion nih... hehehehe

Sha.Az said...

aku rasa leh wat teka teki la.. ade bape banyak perkataan hati dlm post ni? sape bg jawapan tepat dapat adiah... hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014