SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

04 March, 2010

Will i get it or NOT???

04 March, 2010
Today memang rasa sangat sedih. Sebab my card x bole guna lagi. Dah boleh convert its just take time for the system to refresh everything. So, probably... I can use it today but dunno when. And i've got a call that telling me i can start using it by tomorrow.... =(

Sejujurnya... aku dah jadi tawar hati to do anything... My life always like this... to get the thing i really want akan selalu end up jd macam ni. Terlalu banyak halangan until rasa dah give up dah.

So, persoalaannya... will i get my DSLR tomorrow or not?... is something which is still can't be confirm. Argh... aku sangat-sangat tertekan ni. Mood pon dah hilang. Rasa nak balik and tido jek. Seriously mood BALI dan tak seghairah dulu...

Ya ALLAH... bantulah hambamu ini... Aku mahukan DSLR itu ya ALLAH!!!... Bantulah aku dapatkannya sebelum aku ke BALI... AMIN~~~

So tonite... i plan to cook for myself untuk ilangkan stress dihati. I'm really in a bad mood now... =(

2 comments:

-HanaMichi- said...

geen zorgen lieve ..
u nog voor morgen proberen .. good luck!

wah..pandai x gua berbahasa belanda...ahahahhaha gile jakun

K.A.A. said...

insyaAllah, jika Allah berkehendakkan...pasti dapat =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014