SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

02 March, 2010

Kolam itu untuk Berenang

02 March, 2010
Semalam aku plan pas keje nak gi swimming. Tp hujan lebat betul. Dengan petir dan guruh2 yang menyambar2. Aku batalkan niat tu. Duduk la kat ofis mengadap computer sampai lebam. So arini aku kembalikan niat tu. Sebab cuaca sangat2 best untuk berenang renang ketepian. Aku pegi ngn Jiha. Tp tunggu Jiha sampai, tak jugak sampai-sampai. Dekat2 kol 9 baru dia muncul. Kompleks renang dh sure tutup. Jd aku lepaskan niat suci murni tu kat kolam umah anis. LALALALALA....

Sib baik club house tu tutup kol 10. Ngan muke x bersalah aku redah jek pakguard tu. Wat muke yakin 200% aku cakap... "saya ada parking kat dalam. Tp kad saya dalam kete lagi satu"... hehehe (ayat ni anis yang ajar).. Pak guard tu pon bagi aku masuk.

Aku parking cantik kat petak kete anis. Sebab makcik dia x de. Out station. Tu yang aku take over kejap. Sesudah aku parking elok2, aku pon dengan hati girang x terhingga terus g pool. OH... AIR!!!!... seronoknye!!!... nk berenang!!!...

Aku pon siap2kan diri nak terjun. AKu raba-raba dalam beg nak cari gogle.... tp x jumpe. ALAMAK!!!.tinggal!... kat dalam luggage.. ala...

So, aku pon gagahkan diri berenang tanpa gogle... tp merepek la jadinye. Aku langgar dinding la... langgar jiha la.. sebab x nmpk. Klorin tu byk sangat... sakit mata bile bukak mata. Terpaksala berenang dlm keadaan separuh buta. sad.....

Tp, disebabkan gogle tu, aku sangat-sangat x puas berenang. Macam budak baru belejar berenang. DAMN... sib baik dh malam. X de orang nampak. huhuhu... Bile dh naik tu terasa satu badan sakit. Tangan rasa cam tegang jek... nak angkat tangat pon sakit... huhuhu

Niat g berenang tu sbb nk warming up berenang di Bali... huhuhu... ok la tu.. Nanti kat kolam Bali leh balas dendam lagi. hehehehe....

K la uols... i nak tido. Satu badan dah sakit2 ni... adeh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014