SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

01 January, 2012

01.01.2012

01 January, 2012
Hari ini adalah hari pertama bagi tahun 2012.
Alhamdulillah saya berjaya menamatkan tahun 2011 tanpa sebarang kekesalan.
Alhamdulillah segala azam 2011 telah saya capai.
I really hope 2012 akan membawa lebih banyak kebahagiaan dan kegembiraan into my life.
Whatever happen few years back... even in 2011 saya tak kesal malah bersyukur.
Because I knew all the test that Allah gave me is because He loves me. He wants me to look at the other side of it. Think out of box. SubhanALLAH. Sungguh cantik aturan Dia.

Since it's 2012.... dengan lafas Bismillahirrahmanirrahim... saya tinggalkan segala sejarah, kenangan pada tahun 2011 dan tahun-tahun sebelumnya dalam lipatan hati ini. Dan lakaran kehidupan bagi tahun ini.. 2012... akan lebih teratur, beroleh keberkatan dan sentiasa di dalam lindungan-Nya. InsyaALLAH.

Azam saya pada tahun ini hanya satu. I want to be a better Muslimah. Di iringi dengan usaha dan selebihnya saya serahkan pada Allah dalam merencana kehidupan saya.


2 comments:

Anonymous said...

yes, its good start as u switch ur profile blogger pix, before gbr yg npk rmbut kn, bguih2 !!

Sha.Az said...

erm... actually that was not original. its editable pic. superimpose. but it looks real rite? hehehe. btw, thanksssss ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014