SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

02 October, 2010

R.E.S.A.H

02 October, 2010
Sekali lagi, aku menghabiskan hari Sabtuku di office. Sungguh tertekan. Lebih tertekan lagi hati ini terasa resah. Resah sekali. Bagai kupu-kupu berlegaran di dalam perut. Kenapa? Apa yang membuatkan resah ini datang bertandang. Seingat aku, aku pernah merasa resah ini. Suatu ketika dulu. Di ketika aku pernah jatuh cinta.

Adakah aku sudah jatuh cinta lagi? Adakah ini suatu kebenaran atau hanya mainan perasaan. Sesunggunya, aku teramat takut untuk kecewa lagi. Tidak sanggup rasanya untuk melalui sekali lagi sebuah babak pilu berlagu sepi.

Adakah dia pemilik rusukku? Ya Allah, andai dia benar diciptakan untukku. Aku mohon, permudahkanlah segala langkah dan bukakanlah setiap jalan ke arah kebaikan.

*****

Andai aku punya kekuatan untuk berterus terang....................
Apa yang harus aku lakukan???

2 comments:

Anonymous said...

ha...baek crite...hahahhahah...ymy...R.E.S.A.H....menanti crite dari MU...ymy

Sha.Az said...

haha... alamak... camne bole komen pulak ni... errr.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014