SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

31 October, 2010

Unexpected shopping.....

31 October, 2010
OMG!!!!!!

I've bought a lot of expensive things sehingga.... rasa sesak nafas...

Semalam, while jalan-jalan window shopping with my BFF macik emster, I terbeli sunglasess by GUCCI... Oh My Gucci! How much??? Better I don't tell. Huh....

Today, after had a breakfast at San Francisco, KLCC... jalan-jalan lagi for window shopping... Kecundang juga hari ini sehingga terbeli handbag by ZARA. Oh My Zara!

I also bought a present for my MOM. Few little things for myself also. DAMN!!!

Ok... no more shopping in NOVEMBER!!!... Every weekend... duduk rumah saja, memasak di hujung minggu, dan berswimming.

WaaaAAAAaaaAAAaaaa...............(crying)

2 comments:

Emster said...

That GUCCI cost u ++++.. but its worth buying laa babe.... if i tak beli my playboy spec..mesti i jugak sudah beli itu GUCCI,,,

Sha.Az said...

Oh My GUCCI!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014