SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

03 October, 2010

Venggappa Dekat Rumah

03 October, 2010
Bising. Serabut. Dari malam semalam aku tak bole tido. Semalam, aku x leh tido sebab aku ingat diorang buat solat hajat tolak bala. Bila dah pagi, aku cekidaut dari tingkap. Rupa-rupanya ada kenduri kawen.

Pukul 7 pagi, diorang dh start gendang gendut tali kecapi. Maka, terjagalah aku dari tidur. Terus aku call seorang kawan lama, ajak pergi breakfast. Sakit kepala. Bila aku balik dari breakfast, ingatkan dh tak berapa havoc sangat la. Rupa-rupanya nyah, lagi havoc dari pagi tadi. Lagi havoc dari malam semalam. Diorang 'venggappa' ramai.

Pergh.... tertekan. Ape nak buat ni. Makin lama makin kuat dan makin rancak dia punya tabla. Kelapa aku pon rasa cam terpusing - pusing macam tabla. Damn.... Somebody please save me from this hectic loud situation!!!!!



maaf atas quality gambar yg tak berapa best. Pakai phone saje... (curi-curi amik gamba)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014