SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

04 December, 2011

Jom Heboh

04 December, 2011
Jom jom jom..... Jom Heboh. I went to Jom Heboh today since it's so near to my house. Lagi pun weekend ini tak kemana... Let's do something and join the crowd. Even though I'm not join the crowd person but today felt like being the one. Hehehe....

My housemate asked... "kalau terbanyak shopping macam mana?" I replied... " maximum kita beli 3 bag je ok... pastu kita balik"... sangat yakin. And it turns up.....

 Tadaaaaaa..... one of Jacker Bag is for my sister.

 What's that in the middle? Is that Mimi?

Hello... I'm a new guy.

My new baby that I bought from Jom Heboh. Hehehehe... 

Accidently terbeli rabbit ni. Angora Breed. 1 and half month old. Actually, tak ada intention pon nak beli. Tapi termasuk pula petting zoo kat Jom Heboh tu... meriah dengan arnab-arnab pelbagai species dan sungguh comel sekali. Saya angkat yang ini sebab dia cute. Then dia terus tenang when I hugged him... sampai pejam mata. Then bile saya nak letak balik... dia meronta. Alahai... comelnye. Nak ikut balik. So.... terbeli sudah. Cute kan? But he still have no name.... Any suggestion kawan-kawan? 

XOXO,

1 comment:

Anne mahli said...

dah ada nama tak dia? cute nyaaa... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014