SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

14 February, 2011

HOMEWORK : 25 RANDOM FACTS

14 February, 2011
OMG... Sorry dear. Baru perasan ada homework kene buat. Cikgu Hanamichi yang bagi ni. Harap-harap cikgu tak tolak markah sebab I hantar atas meja tengah malam, padahal dia dah pesan dah... letak atas meja sok pagi. Tapi nanti dia masuk pagi... dia jumpa la kot bende alah HOMEWORK nih....

25 RANDOM FACTS..... tentang I :-

1. I love swimming... bile tension ni memang kegiatan utama... n this is the only excercise that I really enjoy~

2. Anak kelahiran johor, kaum keluarga berketurunan johor sejak dari zaman moyang atok nenek sume... maka saya anak johor. (johor tu keturunan ke? haish)

3. Bercita-cita nak jadi usahawan berjaya suatu hari nanti dalam bidang yang tiada langsung kaitan dengan kerjaya sekarang... *wink

4. I'm not a chocolate lover... except DARK CHOCOLATE ONLY... ni baru betul coklat... tak manis.

5. I allergy to sabun buku... mak kat umah selalu pakai sabun buku fab buat basuh pinggan... CANNOT!!! confirm tangan i merekah nanti... kulit menggelupas... maka I tidak suka basuh pinggan. (giler mengada macam tuan puteri)

6. I also allergy to sabun basuh baju, maka... I tidak suka basuh baju, sidai baju, angkat baju, lipat baju, kemas baju... anything regarding organizing cloth... i don't like... (habis la sape kawen ngn aku nanti... kene wat hal-hal perihal baju)... tapi I love buying cloth... hahahaha

7. Ramai orang kata I garang... tapi nape tak rasa pon diri ini garang? Pelik nih...

8. I hate to wait... waiting is tiring and BORING!!!!

9. Suka makan... hidup untuk makan what? hehehe

10. I am a manual driver and really enjoy manual car... woooohoooooo.... ape barang bawak auto... keh keh keh

11. Anak ketiga dari 3 beradik...

12. Only me saje yg belum berkahwin... maka soklah HOT dari mak... bile nak kawen, boyfren siapa? (soklan ni bukan dari mak je... dari anak2 sedara jugak esp. BETTY - x sabar nak pakai gaun kembang-kembang la tu)

13. I'm a very independent women... tak suke bergantung kat orang... penat la berharap... penat nak tunggu... baik wat sendiri

14. Anti orang-orang yang slow mellow... boleh tak pantas sikit... letih la....

15. Bossy... when i met slow people... so please... jangan slow mellow bole? ( I don't mean to be bossy okay)

16. I'm a cat lover... ada bela seko... nama dia BENJAMIN BORHAN a.k.a BEBO~

17. Family first person.

18. No TV? I'm okay... but not my lappy with internet... *wink

19. Cerewet... yes I am. Indeed.

20. I enjoy reading nowadays... tapi buku omputih jek... (whatever)

21. Manja.... (tak sume orang tahu)

22. Segan dengan binatang, haiwan dan segala kategori atok nenek yang x de kaki dan terlalu banyak kaki... gi main jauh-jauh sana!

23. I love decorating... sampai mak pening kepala... ade jek agenda tiap kali balik... until my mom said... "budak ni... kejenye abiskan duit mak jek.... " hehehe... I LOVE YOU MOM~

24. Dentist??? LARIIIIIIII.... whua.... takuttttt.... *cry*

25. I eat ice cream whenever i feel sad.... soothing my heart.

Finish....

(Kehadapan cikgu hanamichi.... tolong jangan tolak markah I tau... muah muah muah... )

8 comments:

-HanaMichi- said...

kt ade persamaan pd fact no 10..
oleh sbb lewat hantar, mrkah potong tinggal suku je..
eh..pasan tak entry awk yg lepas, pnuh komen2 sembang ngan kengkawan..hahahahah

Anonymous said...

gua tak siapkan lg.. gua harap, gua dpt tiru homework lu..

keh keh keh!

K.A.A. said...

cida mmg garang! larikkk....ahahaha

p.s.- aku pun baru tau yg ko ni manje...wow...hehe ;p

Sha.Az said...

hanamichi : entry yang sblm ni mmg penuh dgn komen borak2 kosong.... hehehe...

pistachio : sila siapkan homework anda... jangan malas... nanti markah tinggal negative

adi : sejak bile ko pelat x reti sebut nama aku D? kene masuk dalam ko punye 25 random facts ni... hahaha

K.A.A. said...

alaaa...aku baru nak tiru boi...buat manja2...hahaha

xdela...sebenonye boleh eh sebut nama penuh ko kat blog ni? aku igt ko nak rahsia2 jaga privacy...ehehe

Emster said...

muahahahahah..korg sempat ngumpat boi eh kt sini.... shida garang arr...

p/s: shida! tahniah sbb berjaya ke dentist!.. satu pencapaian yg dibanggakan (mahir ayat aku!)

Sha.Az said...

adi: jgn la sebut nama full... siap binti bagai... adeh... oh adi... tetibe ko jadik naif... x usah ler pelat2 gitu... geli aku dengar... (sempat tuh ngumpat)

anis: aku dh berjaya g dentist... tp sabtu kene g lagi... doakan aku selamat ye... adeh....

K.A.A. said...

aku kan cuma nak jaga keselamatan ko...baik kan aku...ekeke ;p

p.s- klu ko geli, aku lg la geli...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014