SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

05 January, 2011

Hello 2011!!!

05 January, 2011
Finally... ada masa untuk berblog. Heeee..... sorry bloggers.... I've been busy like hell... Dah macam ayam aku kat office. Kejap ke kajang, kejap ke shah alam, kejap ke klang... patah balik kajang... ke cheras.... dan begitulah hari-hariku di office. Kalau ada words yg lebih baik untuk describe busy... I will choose that word definitely.

Well, here it is... it's 2011. A year that i've been waiting for. Hoping for a new light with new air. I already buried all the memory of 2010 when it passed and left us. And here I am.... giving myself another chance to start again my life. How? With who? It's a secret which me myself don't even know.

Thanks 2011... for coming and let me continue my life in you.

Apa azam tahun baru???
1. Berhenti shisha
2. Establish my self with my darling career
3. Kumpul duit banyak-banyak
4. Tak mau jadi shopaholic lagi
5. Tak nak bizi-bizi sangat

Chupppp... setakat dah 5 ari di tahun 2011... aku nk cek jap mana yg dh bole tick....

1..... benti shisha.... sejak end of last year dah benti... (TICK)

2.... my darling career.... sedang dalam progress usaha jaya (TICK)

3.... kumpul duit.... in progress... hehehe (TICK)

4.... shopaholic.... errrrrr... akan cube lagi... huhuhu... ditakdirkan semua kawan-kawan rapat saya adalah shopaholic... maka azam ini ada sedikit kesukaran

5... tak nak bizi.... yang ni pon susah.... ari-ari pon bizi... nk basuh baju tak sempat... nak masak lg kompem tak sempat... nak tunggu makcik kedai masak utk aku tapau pon tak sempat... sampaikan nak buang blackhead pon tak sempat wok.... (ni ayat aku kat ana satu ketika dulu) ....

markah - 3/5.... kire ok la tu kan... baru 5 ari dalam 2011... hehehe

SELAMAT TAHUN BARU!!!!

3 comments:

K.A.A. said...

azam tahun baru yg bgus...

aku plg sokong psl benti shisha tu...hehe :)

semoga berjaya! (^__^)v

Sha.Az said...

hait....

Emster said...

berhenti sepenuhnya shisha aku masih gagal.... sad...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014