SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

24 January, 2011

1 2 3 campur aduk punye cite

24 January, 2011
Uhuk...Huk... lama weyh tak update blog ni... berhabuk dah ni... Naik berlambak spider web... Bukan aku tak mau hapdet atau pon segan nak hapdet (kejadahnye segan?) akan tetapi... sibuk cam gaban... (balik balik alasan sibuk... lapuk... macamlah orang lain tak sibuk).... fine. Okay... ni yang nak story mory nih....

1. I dah pindah opis uols...
maka dengan ini, saya telah berpindah office secara rasminya pada 17 Januari 2011. Relax... jangan cuak over2 uols... Aku pindah office... tak bermakna pindah company or keje... Boss aku tu terlebih untung... tu pasal depa pindah office. Skang I gi keje naek LRT jek... sonang... (tapi tak sonang sangat la.. time meeting kene heret jugak kete meredah jam yang bertambun kete tuh).

Disebabkan faktor pindah office ni la berhabuk dan bersarang blog aku. Ari-ari balik lambat... sabtu ahad kene keje... naik lunyai dah badan ni... macam sayur kubis daaa.... Heh....Lotih den..... Disebabkan haruk pikuk haru biru cerca merba dengan insiden pindah office, secara tidak langsung aku telah melanggar salah satu azam tahun baru....

2. I bought 6 pairs of shoes....
OMG.... what have i done? Bahana stress gamaknye.... pastu ni dah dekat chinese new year... my shoe collection dah memang jatuh hukum wajib untuk di tukar. Adeh... poket rasa saket. Macam mana ni???? Tibe tibe.... mak call... mak bagitau satu kisah sadis....

3. Anai-anai itu nakal...
Gobok (almari) aku kene makan anai-anai... Mak cakap abis sume baju lobang-lobang. Pastu koleksi buku-buku jahanam diorang buat dinner. Nasib baik mak cakap buku yang diorang makan buku kecik-kecik.... Aku merayu kat mak... tolong selamatkan buku-buku tebal kat rack. Bukan sikit-sikit wo aku invest nak dapatkan buku-buku architecture. Paham=paham jelah... sebijik dah bape... Mau pengsan kalau sume jahanam...

Aku cakap kat mak... baju-baju yang kene buang, jangan bagitau aku baju ape... buang jek.. rela tak tau dari tau... Adeh... Sedih... Mak amik gambo gobok yang dah jadi istana anai-anai... giler hitam dah macam ju-on... Nasib gobok tu akhirnya kene bakar!!!... Tu la.. sape soh nakal? Kan dah kene bakar.... Huahuahua....

4. Esok keje...
Mata dah ngantuk... sambung lain kali bole? K la... off to LALA-LAND...

XOXO,
*wink

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014