SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

14 September, 2010

Summary Raya

14 September, 2010
Blom abis raya lagi, tapi aku nk buat summary utk 1st week of raya. Overall raya tahun ini seperti yang aku jangka. TAK BEST!. Mula-mula best tp smpi raya ke-3 along angah balik kg belah lagi satu. Mak pulak balik Pahang. Aku? Just sit at home layan DVD. Dari satu cite ke satu cite aku bukak. Bila hari dah petang, aku ziarah ke salon. Hehe.

Dua hari lepas, aku pergi beraya dengan kawan-kawan sekolah. Tapi tahun ini ta ramai dapat join. Tahun lepas lepas ramai. Maklumla ramai dah kahwin. Tahun depan macam mana pulak ye? Pasti makin berkurang. Aku teringat Ahfat tanya...

"Babe, tahun depan lom tentu ramai dapat join raya kan. Skang pon dh kurang."

Ko cakap cam tu Ahfat, buat aku sedih.

"Tahun depan kot-kot ada yang tunang, kahwin. Bape ketul je yang tinggal. Kalau dh kahwin lom tentu boleh hangout macam ni."

Dah jodoh kawan-kawan, kita tumpang gembira jek la ye.

"Aku bukan ape, kalau korang-korang atau aku kahwin. Lom tentu pasangan kite bole nak accept kengkawan kite ni."

Aku hanya mampu terdiam. Itu adalah sesuatu yang luar dari kawalan aku. Andai korang dh jumpe jodoh, aku tumpang gembira. Life must go on. But I will never forget all of you. =)

Sudahnya, hari ini aku hanya duduk di rumah bertemankan DVD cerita-cerita baru. Layan sampai lebam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014