SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

05 September, 2010

Kawan

05 September, 2010
Terkadang hati terasa rindu untuk berblog seperti dulu. Tapi, bebanan kerja terlalu hebat membataskan segalanya. Badan terasa penat. Namun, aku gagahi diri untuk memenuhi permintaan teman-teman. Pernah dulu seorang kenalan bertanya pada aku. "Kenapa kau suka hang out dengan kawan?" atau terjemahan soalan tu is ... kenapa kawan itu penting pada aku....

Kerana...

Tanpa kawan,
Aku Sunyi

Tanpa kawan,
Aku sendiri

Tanpa kawan,
Aku rasa hidup ini tak lengkap

Tanpa kawan,
Aku rasa hilang

Kerana...

Kawan-kawan yang aku miliki adalah kawan-kawan terbaik dunia
Sentiasa ada di kala aku susah dan senang
Kawan-kawan yang aku miliki tidak pernah menghakimi atau menghukumi
Dalam erti kata lain...
TIDAK JUDGEMENTAL DAN MENERIMA AKU SEBAGAI AKU

Bila aku sedih,
Mereka datang menangis bersama dan menyapu air mata aku
Bila aku gembira,
Mereka datang ketawa dan bergembira bersama

Sesungguhnya, aku teramat bersyukur kerana memiliki sahabat seperti mereka
Sesungguhnya, mereka adalah sahabat terbaik dunia.


---------------------------
Special credit to:
Emster, Cik Yam, Hanamichi, Bubam, Iza, Isfahan, Ahfat, Gaga, Boy, Lan...

4 comments:

K.A.A. said...

sayalah Isfahan tu (ewah nak claim2 plak aku ni kan...haha)

btw, saya terharu la cik sha.az.

merintih hati ini kerana menangis gembira...(maaf, emo sikit) ;p

well, we're thankful to have u as a friend too. Let's smile together, my friends...hihi (^____^)

Sha.Az said...

hehehe... terharu gak... =)

Emster said...

Syg kamu semua ribu ribu kali!

-HanaMichi- said...

woaahhh....terharu..terharu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014