SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

28 February, 2009

'Daripada kamu untuk Gaza'

28 February, 2009
"Jual... jual... jual... T-shirt ade, sticker ade, button ade, TIKET DINNER pon ade... mari dapatkan sekarang... murah2... x jumpe kat tpt lain... dlm Malaysia... cume booth ni je ade design mcm ni... asli lagi tulen... mari membeli sambil menderma... sambil2 tu beli la tiket Malam Amal Gaza... x mahal pon... RM10 shj dapat makan dan derma skali... ade hiburan... pakej 2 in 1... berhibur sambil beramal... mari mari... "

Beberapa minggu kesibukan mempromosikan "Daripada kamu untuk Gaza"... begitu letih terasa. Ahli-ahli mutant dan alien2 GEN_X giat membanting tulang menjayakan penjualan tiket, dan menjual t-shirt, button dan sebagainye untuk kutipan amal yg InsyaALLAH akan disalurkan secara terus kepada sampai kepada penduduk Gaza. Booth telah pon di buka selama 2 hari iaitu pada hari Jumaat dan Isnin. Walaupon beberapa hari tanpa booth, namun usaha giat menjual tiket masih terus dijalankan dengan membuat promosi dari studio ke studio, dan berjalan dr meja ke meja di aked meranti.... mmg balik dr aked lumrahnye adalah berbau aked... hehehe...

Inilah booth penjualan amal Gaza....

Cik Asya kite memegang baju Daripada kamu untuk Gaza (avatar design),
Cik Husna pula memakai baju dragon design dan yg terselit kat balik kayu tu
adalah cik nawa. Cik nawa ni gfren kepada Mr. topek yg design t-shirt ni...
begitulah usahasama rakan2 gen-X...

Koleksi gambar belum lagi habis diupload... so akan di update dr masa ke masa... Terime kasih kepada usahasama rakan2 GEN-X yg byk membantu dan give full commitments. Edy, topek, den, nawa yg berusaha mencari kayu2 terpakai kat kilang2 tu... pakai kete den dan edy plak tu... husna, fisya dan edy, p cr t shirt... fafa dan cik dila >>>secretary dan sexytary, maria dan rakan2 pencetak t-shirt, wey jiun, beengo syek lee dan asya yg membuat packaging dan cik asya yg mengorder button dr kl... ade sape2 lg yg x disebut tak eh? x de dh kot... sume org2 yg berusaha keras telah disebut ni rasanye... time kasih kawan2... tp jgn lupe ye... tugas kite belum berakhir... jumaat ini adalah kemuncak hari jualan... :)

For those who wanna buy a tiket for MALAM AMAL GAZA,
ticketing still open until 3rd March 2009.
Date : 6 March 2009
Time : 2030 - 2300
Venue : Dewan Jamuan, Bangunan Canselori

Ticket price : RM 10 for Student
RM 20 for lecturer


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014