SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

01 February, 2009

Rimini oh Rimini

01 February, 2009
Sebuah pantai yg indah ala2 Miami Beach... sgt damai dan sgt bersih... airnye begitu membiru... sungguh tenang skali berjalan-jalan di persisiran pantai itu... mulenye x de sape pon rancang nk pg Rimini... tp sbb masa tu Keng Pin (ketua kontinjen) tersilap jadual... then ktorg ade extra hari sblm pegi ke Florence... ktorg diberi pilihan sama ada nk stay Florence lama atau pg Rimini... tp sume org decide nk g Rimini... sbb Rimini ada pantai yg cantik... maka ktorg 12 org ni pon naiklah train ke rimini... beratnye angkat beg... sib baik ler Jack begitu gentlement tlg aku bawak beg... nk harap lelaki2 lain... huhuhu... dlm mimpi jela... (thanks jack) .

Kat Rimini ktorg stay kat Sunflower Backpack City... (budget hotel je mampu.. tu pon dh 20 euro sorg satu malam... klu x silap la) dr stesen jln kaki wooo nk g hotel... mak aih mmg penat ler... smpi2 je perut pon dh lapar... ktorg makan dulu... mee maggi ajer.... nk tunggu giliran makan maggi smpi tertidur dak2 ni kat dpn tv... kat hotel ktorg duduk ni best... siap ade ruang tv... ade snooker lg... pastu leh main internet free... tp comp 1 je, jd agak berebut la... lepas makan aku join usop ngn dak2 lelaki ni main snooker... 1st time try ni. hehe... masuk tau 1 2 bola... era dok layan internet... yg lain x tau mane g...

Ptg tu dak2 lelaki g pantai... (misi tgk wayang free la tu) huhu... aku ngn era x join... tido kepenatan... dh ptg2 sket br la aku, era, hisham dan jack g pantai... nk tgk matahari terbenam... seronok jln2... mmg ala-ala Miami la... walaupon x penah smpi Miami... huhuhu... ptg tu ape lg... bergambar la sepuasnye... semestinye gambar lompat2 ler plg byk.... nk tgk gambar lompat2 dan koleksi yg lain... ni ade cikit je... tgk je tau... huhu...

Lompat si katak lompat,
lompat lah tinggi-tinggi,
budak archi suke melompat
sebab melompat mmg hobi.

Era... berjaya jugak ko melompat eh...

Di tepian pantai inilah... menjadi saksi hasil lompatan gemilang jack, era, hisham dan aku.

Di depan jack ada hisham, di belakang jack ada aku, dibelakang aku ade era, di belakang era ada laut...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014