SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

27 February, 2013

Tenggelam Timbul

27 February, 2013
Salam everyone...dah terlalu lama saya tidak menulis. I was away last January until February... bersama-sama suami ke Beijing, China selama 3 minggu. Kami ada misi. Maaf saya tak dapat kongsikan misi yang kami lalui atas permintaan pihak-pihak yang perlu saya jaga sebaiknya. Terlalu banyak hati yang saya perlu ambil kira. 

Saya sedar, kekurangan saya menulis dan meng'update' membuatkan blog ini suam-suam kuku. Until I think about to close it down. Tutup je la... Tapi masih ada rasa sayang. Ada banyak memori-memori lalu yang tercatit sejarah dan liku-liku kehidupan saya yang hambar dan tak berapa menarik. But still, it records my life journey. Walau tidak semua tetapi masih ada segelintir darinya.

XOXO

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014