SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

26 July, 2012

Salam Ramadhan

26 July, 2012
Lama sungguh saya tak menulis di blog kesayangan ni. Ramadhan kali ini adalah Ramadhan pertama saya sebagai isteri. Alhamdulillah. Agak teruja juga dan macam-macam saya fikir. Setelah 6 hari kita berpuasa, segalanya berjalan lancar. Last Saturday, saya pulang ke Johor menyambut ramadhan bersama keluarga. Rasa seronok sekali. Rindu sangat pada mak. Thanks to my husband, sudi memandu pulang untuk saya. Hehehe...

Hari ini saya ada sedikit masa nk berceloteh. Tu yang saya selitkan satu entri untuk hari ini. InsyaAllah. Oh ye.. sebelum saya terlupa, sekiranya ada kawan-kawan yang nak tempah macaron atau kek coklat atau kek caramel moist choc cake atau kek batik.. bolehlah PM saya. Saya ada juga mengambil tempahan secara kecil-kecilan.

Juadah berbuka puasa untuk Ramadhan kali ni saya jangka tiada yang lavish. Cukuplah sekadar bersederhana. InsyaAllah. Tak banyak benda yang saya nak ceritakan sebenarnya.. bukan tak ada cerita.. ada.. cuma masa membataskan niat dan kesibukan menghalang. InsyaAllah akan saya postkan satu entri dalam masa terdekat ini.

Selamat Berpuasa untuk semua umat Islam.

Jangan terlalu mengikut nafsu ketika merkunjung ke Pasar Ramadhan.

Salam.

XOXO,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014