SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

09 July, 2012

Caramel Moist Chocolate Cake

09 July, 2012
This weekend, saya tak ke mana sangat. Banyak masa di habiskan di medan Ketuhar Shaaz. Alhamdulillah.. walaupun saya tak berapa aktif dalam penjualan macaron dan kuih... bisnes tak sekencang mereka-mereka yang pro.. masih ada yang sudi nak order dengan saya. 

Bila buat macaron semestinya banyak guna putih telur. Rasa sayang nak buang kuning telur begitu saja. Membazir. Saya pun browse dalam internet dan jumpa resepi ini. Rasa teramat menarik untuk di cuba. Saya pun try la buat. 

Alhamdulillah menjadi dan sedap di makan (sendiri cakap). Husband saya suka juga tapi dia request nak caramel sama banyak dengan chocolate cake... tu kene tunggu order macaron lagi banyak la jawabnya. InsyaAllah.

Caramel Moist Chocolate Cake sangan enak dimakan ketika sejuk.

Kalau sesiapa nak order... insyaAllah boleh. =)
Anything or any request you can PM me. InsyaAllah selagi terdaya akan memberikan layanan terbaik kepada pelanggan. 

(blog ketuhar shaaz dah bersarang... tak sempat-sempat nak update. ish ish ish.. tak patut.. tak patut...)


It's time to sleep. Dah lewat ni. Esok kene kerja... Selamat Malam semua. 
Salam.

XOXO,




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014