SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

27 March, 2012

Sorry for not updating

27 March, 2012
Salam semua. Sorry sangat-sangat sebab dah agak lama tak update my blog. I have bunches of stories to share tetapi keadaan tidak mengizinkan untuk saya menulis di blog. Bukan siapa-siapa menghalang cuma keadaan agak suntuk.

Majlis Perkahwinan saya akan dilangsungkan pada 29 April 2012... which is... My birthday!!!! Weeeee.... So I have one month to think about everything... kad jemputan, hantaran, goodies, door gift, pelamin, my bedroom, reception and so on... masa sangat-sangat terhad. Orang lain merancang perkahwinan dalam setahun... but me... in ONE MONTH. Saya harap anda faham kesibukan yang saya alami tika ini. Tak kurang bebanan kerjaya yang merintih setiap hari setelah 2 minggu saya cuti.

Too all my blogger... I will share with you my love story. InsyaAllah... I'm nervous......

XOXO,

2 comments:

SYAzana said...

alhamdulillah...dah agak da shida amik tarikh tu..hihi..nway, tahniah..insyaallah nak datang!!

Sha.Az said...

thankssss... hehehe... nak alamat yus!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014