SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

24 February, 2010

k0s0nG

24 February, 2010
Terkadang hati ini sepi tanpa akar
Minda kosong tanpa isi
Hidup seakan terhenti sedang waktu masih berjalan
Aku seakan tertinggal di belakang
Tanpa aku sedar mengapa

Pernah...
Seketika aku bahagia
Pernah...
Seketika aku gembira
Pernah...
Seketika aku terlupa
Hidup ini sementara
Gembira ini hanya seketika
Dan bahagia tidak selamanya

Cintaku pergi tanpa bicara
Cintaku hilang tanpa tanda
Cintaku lupa siapa aku
Cintaku bukan untuk aku

Walau hati masih bernanah
Hidup ini takkan terhenti
Aku khalifah di muka bumi
Harus redha dan mengerti

Ku tarik nafas sedalamnya
Dengan kalimah la illa ha illALLAH
Ku hembus bersama derita luka
Kerna nafas sesudahnya
Mungkin membawa petanda bahagia

3 comments:

K.A.A. said...

Great! Keep up the good work! :)

Emster said...

yeah.... bagus...
aku skang byk words yg aku tulis atas kertas compare to dlm blog.. sbb nnt nmpk sgt ditujukan untuk sape.. heheheh

Sha.Az said...

aku x de tuju kat sape2.... hanya untuk peringatan diri sendiri... for the time being... there is no point of dedicating... huhu... baik aku dedicate utk diri sendiri... =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014