SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

19 January, 2010

Bagi Alasan Nak Jaga Hati

19 January, 2010

Satu malam, aku dpt mms dari Angah... orang baru pindah umah. Nak show off la tuh... Aku pon terus la call.


Angah : Hello!
Aku : Hello angah... dh pindah umah ke?

^%%#%$*&&%%$%


...


Aku : Betty ade? Panggil dak kecik tu jap...
Angah : Kejap...

.... (menunggu sambil dengar budak kecik tu bebel2)
Betty : Hel0...acu..nak ape?
Aku : Betty pindah umah baru eh? Aku nk tido bilik Betty bole?
Betty : Tido bilik betty? (sure dlm pale dia tgh pk alasan baik)... sempit la... (kan aku dh ckp)
Aku : Ala... x pe boleh jek... muat..
Betty : Bilik tu sepah-sepah banyak mainan... (alasan kedua dia bg)
Aku : Tak pe... nanti acu kemas sikit... mesti muat... bole kan?
Betty : (Dengan nada pasrah nak jaga hati )... erm... tido bawah jek la... dh la.... Betty nk main...

hahaha... sambil dia chow bg Angah tepon dia sempat bebel... "degil la 'budak' ni"...

Siot punye anak sedara... aku, ko kata budak... ish... gedik!!!!


Ni la Betty... mulut dia cam bertih jagung... hahaha... x reti stop... Hanya stop bile tido!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014