SEBUAH CERITERA HATI

Hello There!

04 January, 2009

Mulanye Sem Baru

04 January, 2009
Sem baru dh start dh. Pasni masa untuk berjuang. Segala perkara yg x penting baik di abaikan saja. Sbb bende yg x penting ni dr dikenang lg x bagus. Buat tambah mood x baik je. Huhuhu... Sem ni mmg kene struggle habis-habisan sehingga ketitisan peluh terakhir. Biar sakit belakang ke ape ke tp perjuangan ni perlu diteruskan. Klu x apelah maknanye aku study 6 thn ni... klu budak lahir dh leh masuk skolah tadika dh ni.... Maka ini lah masanya aku mengeluarkan segala isi perut, isi hati dan isi segala isi demi sebuah masa depan... Hehehehe... chewah.... cam bagus je bunyinye. tp x pe la kan... bukan selalu ia begitu... ahaks.... Sem baru di tahun br pasti penuh ngn azam yg berkobar2....

Azam tahun br dan azam sem baru:

-Mengabaikan segala yg x ptg
-Melupakan ape yg x ptg
-Menumpukan perhatian pd study yg dh tinggal 1 sem ni
-Membuka hati untuk yg terbaik =)
-Menjadi student thesis yg rajin...(wajib ni)
-Mencari hikmah disebalik semua yg terjadi

4 comments:

Emster said...

ko memang kene bukak hati untuk yang terbaik lagi TERBARU.. bukan tu jer.. malah terhangat di pasaran.. jangan tolak rezeki o0o0o0

Sha.Az said...

aku paham ape yg ko maksud kan 'rezeki' tu... aku x tolak klu mmg 'rezeki' tu utk aku... ko kan dh doa dr bumbung jusco... hehehe

iLa SindaReLa said...

wahh..
ade 'rezeki baru' nampaknye..
hehe..(^_^)

Sha.Az said...

hehehe... 'rezeki baru' tu masih jauh... cume bayang2 je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peeps here *wink

Sebuah Ceritera Hati © 2014